Sunday, February 19, 2012

uhke üksindus

Olen orkestrilaagris... läksin eile kell 9 magama ja ärkasin pool seitse hommikul ning ronisin üle teiste minema, et ei segaks und. Olen nüüd harjutussaalis ja istun arvutis. Esialgu oli plaan arvutisse tulles midagi asjalikku korda saata... tegelikult ma isegi midagi tegin. üks meil sai saadetud, mida plaanisin juba paar nädalat teha.
Mul siin mõnus olemine - merevaik ja kartulivahvlid. Dirigent tuli ja pani soojapuhuri ka tööle. Ma mõtlesin midagi pulli veel teha. äratada rahvast trompetisignaaliga pool üheksa - kell 9 on sööma minek. Mingid tüübid(väiksemad ja suuremad) passisid siiamaani üleval, ei tea kas neist proovis ka asja on. igatahes.... oh kell ongi juba pool 9 läbi :-D lähen kollitama (sees paisub kahjuröömu mull)

No comments:

Post a Comment