Monday, March 25, 2019

Mingi lollakas

Mõtlesin oma apsusid kirja panema hakata, mis mulle mingil suvalisel hetkel ja suurema põhjuseta järsku meelde tulevad ja enda ette vanduma panevad. Ehk siis lähevad ära.

Nonii.

Olin üks kord ühes kohvikus ühtede väga heade vokaalpedagoogidega. Rääkisime juttusid ja teema läks scati peale. Ma kohe teadsin kedagi soovitada ja avaldasin arvamust. Minu meelest tol ajal tundus ilusam kui lauldes soleerida ilma erilisi silpe kasutamata, et laul kõlaks võimalikult lähedaselt mõnele instrumendile. Oskasin kohe kedagi soovitada töötuba tegema. Kõik kena. Aga tegin selle juures ühe üsna suure prohmaka. Tegin maha konkreetsete õpetajate poolt kasutatud tehnikat. Üks neist õpetajatest ei ütle mulle tänase päevani tere.

1 comment:

  1. Iga meenunud lollakuse juurde, paluks, meenutada kaks arukust.

    ReplyDelete