Monday, November 12, 2012

Mõnikord on veider, kuidas keegi võib juba eos kindel olla teise inimese pahatahtlikuses.
Üks selline asi jäi mulle hiljuti südame peale. üldse võtan liiga palju südame peale. võibolla ma olengi väga isekas ja pahatahtlik ja jube kehv pillinaine. Enamasti tundub olevat minu välise kriitikasoone või kontrollkeskme juures asi pigem teistes. kui ma olen juba selline... siis .... maitiagi. asjad on nagu on.

ilus isadepäev oli. ma muudkui pasundan, kuidas ma huule valusaks mängisin ja siis see paiste läks ja tagatipuks katki ja siis pidin sellise huulega pilli ka mängima. esimene päev oli täitsa vaev ja sain ainult kaks madalat nooti kätte. teine päev oli juba parem. kohe kui kolmandal päeval ära sain mängitud läks tuimaks.

ma ei taha, et mul jälle ans tunnis halvasti läheks ja jälle mingid nõmedad kehvad vabandused. sain küll katkise huulega mängida - olen juba suur tüdruk küll. aga nutt kipub kallale.

No comments:

Post a Comment